با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ تاسیس بزرگ ترین مدرسه تاریخ آموزش و پرورش ایران در شارجه
زیارت عاشورا

سرپرست مدارس ایران در امارات اعلام کرد: بزرگ ترین مجتمع آموزشی تاریخ آموزش و پرورش ایران در شارجه در حال احداث است که به زودی پذیرای 2 هزار و 500 دانش آموز خواهد بود.

خبرگزاری پانا+

شهباز گودرزی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار کرد: این مجتمع آموزشی که قرار است در شارجه امارات احداث شود بزرگ ترین پروژه تاریخ آموزش و پرورش ایران چه در داخل و چه خارج کشور است.

وی افزود: بزرگ ترین فضای آموزشی در ایران 18 هزار مترمربع زیربنا دارد درحالی که این مجتمع در فضای 29 هزار و 500 مترمربع در شارجه در دست احداث است که تا این لحظه حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

گودرزی درخصوص ظرفیت این مجتمع آموزشی گفت: پیش بینی می شود تا 2 هزار و 500 دانش آموز را در همه پایه ها در این مدرسه سازماندهی کنیم.

سرپرست مدارس ایرانی در کشور امارات متحده عربی خاطرنشان کرد: در صدد هستیم این مدرسه را به یک مدرسه بین المللی تبدیل کنیم تا بتوانیم از همه ملیت ها دانش آموز بگیریم. این مدرسه تابع نظام آموزشی بین المللی IB خواهد بود و این امکان را برای دانش آموزان در سراسر دنیا مهیا می کند که با مدرک این مدرسه در هرجای دنیا شغل پیدا کنند یا به ادامه تحصیل مشغول شوند.

به گفته گودرزی محتوای آموزشی این مدارس بر اساس نظام هماهنگ بین المللی موسسه IB و به زبان انگلیسی خواهد بود. 

به گزارش پانا، موسسه آموزشی بین المللی( IB - International Baccalaureate) یک موسسه غیردولتی است که دفتر مرکزی آن در ژنو است.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:, | 16:8 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |